Lulderij

Een tussenblog

Monday, August 22, 2005

Ook goed nieuws

Naast het slechte nieuws dat ik in een crash mijn blogs kwijtgeraakt was, kreeg ik vandaag ook wat beter nieuws. Op m'n werk willen ze voor een bepaalde applicatie Citrix-servers gaan gebruiken en het wordt mijn verantwoordelijkheid om die servers op te bouwen, alles te documenteren en te installeren in de diverse kantoren in Michigan.
Nou heb ik nog steeds geen officiele titel of functie, maar het begint er toch al een beetje op te lijken dat ik onderdeel van het team wordt.

Later op de dag ontving ik ook nog wat minder leuk nieuws vanuit Nederland, maar daar zal ik het misschien in een apart bericht nog even over hebben.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

niks naars in NL hoop ik?

11:09 PM  
Blogger w8in said...

Jawel, maar geen doden of zo :-) Ik kom er morgen nog wel even op terug

2:32 AM  

Post a Comment

<< Home