Lulderij

Een tussenblog

Saturday, September 10, 2005

Kleren-klus

Vanmiddag zijn we even wezen winkelen voor nieuwe kleren voor mij tijdens de bruiloft. De "nette" kleren die ik had pasten toch niet meer echt zo en ik wil ook wel eens iets anders. Met wat we gekocht hebben zou ik niet zijn thuisgekomen als ik in m'n eentje op pad was gegaan, maar ik ben tevreden met de aankoop.
Ik moet natuurlijk toch een beetje goed voor de dag komen als getuige :-)

Later gingen we ook nog even kijken voor een lente/herfst-jas, die je hier toch niet echt nodig hebt, maar in Nederland wel. Heb niet kunnen slagen, vanwege te korte mouwen en daarna gingen we weer terug naar Big & Tall, waar we de rest van de kleren hadden gekocht, maar die was al dicht. Vanavond even op de website rondkijken en morgen even terug. Big & Tall is inderdaad een zaak voor grote maten, zowel qua lengte als omvang. Ik slaag daar altijd en het leuke is dat het personeel daar dikker is dan ik..haha.
Ik vind dat het voor mensen met overgewicht of bovengemiddelde lengte te moeilijk is om te slagen in normale winkels en je voelt je bij Big & Tall ook meer op je gemak, omdat je weet dat je altijd met iets dat je aanstaat de winkel uit kan lopen. Zoiets moeten ze in Nederland ook opstarten.
Ik merk dat ik, hoewel ik nog altijd niet comfortabel ben in kledingwinkels, kleren kopen niet meer zo'n rotklus vind als vroeger. Had er zelfs zin in vandaag. Enge ontwikkelingen ;-)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

We zijn heel benieuwd waar onze getuige in zal verschijnen! :-)
Big & Tall... daar wil ik vast en zeker ook eens een kijkje nemen als we daar zijn :)

7:39 PM  

Post a Comment

<< Home