Lulderij

Een tussenblog

Monday, September 05, 2005

Bezet

We hadden hier gisteren een stuk of 20 vrienden over voor de Labor Day party Waarschijnlijk het laatste feest dat we in dit huis geven en misschien leent ons volgende huis zich helemaal niet voor zulke zaken. Waarschijnlijk gaan we ons huis na terugkomst uit Nederland te koop zetten. Ik hoop dan ook meer uitsluitsel van m'n werk te hebben.

Nou waren er wat gasten blijven slapen en vanmorgen viel me iets op dat me de 5 jaar dat ik in Amerika woon nog nooit is opgevallen. Iemand had de deur van de wc achter zich dichtgedaan en ik wist dus niet of er iemand op zat of niet. Er is namelijk aan de buitenkant geen indicatie dat de deur op slot zit. En nu ik er over nadenk...dat is in heel Amerika zo.
Een ander verschil waar ik nooit meer bij stil sta is het feit dat je hier geen gang of hal hebt. Als je de voordeur binnenstapt sta je vaak meteen in de huiskamer.
Nog zoiets...er zijn hier geen deurklinken. Het is altijd een ronde knop. Lastig als je je handen vol hebt...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home