Lulderij

Een tussenblog

Wednesday, September 14, 2005

Storm voor de stilte

Pff...de laatste dagen erg druk. Met werk en allerlei dingen thuis. Komt waarschijnlijk ook omdat over een uurtje de vakantie begint!!!
Ik kan het me nu nog nauwelijks voorstellen, maar over twee dagen loop ik weer op Nederlandse bodem. Heb er weer gigantische zin in.

Gisteren is nog net op tijd onze DVR geinstalleerd, dus we kunnen mooi alle tv programma's opnemen. Was, ondanks dat we hier niet lang blijven wonen, onderdeel van Amy's verjaardagscadeau. Kost maar $10 per maand en geen aanschaffings- of installatiekosten. Ik heb er gisteravond even mee zitten spelen en we hebben het meteen goed kunnen testen, toen ik aan het koken was tijdens het tv kijken. Handig, dat pauzeren en terugspelen van live tv.

Iets anders: ik heb gisteren een baan aangeboden gekregen. Niet in Southfield of in Flint, maar ik was bij een van m'n klanten en ze hadden gehoord dat ze binnenkort naar een andere computer consultant op zoek moeten. Dat zien ze helemaal niet zitten en van wat ik gehoord heb waren enkele werknemers daar zelfs aan het huilen geslagen Slik!
Goed...ik zit daar bij die klant dus gisteren nietsvermoedend aan een computer te werken, komen er twee afdelingshoofden op me af om te vragen of ik wel in Southfield wil werken en of ik niet full-time bij hun wil komen werken.
Da's natuurlijk altijd goed nieuws, want het betekent dat ze vertrouwd met me zijn en vinden dat ik goed m'n werk doe.
Toen ik zei dat ik waarschijnlijk te duur voor ze was en ik mijn salaris vergeleek met hun jaarlijkse technologie-budget, keken ze een beetje teleurgesteld, maar begrijpend. Ik zei ook dat ik niet zeker wist of er daar wel een full-time baan van te maken valt en dat ik me misschien zou gaan vervelen.
Maar goed...ik houd het in m'n achterhoofd. Je weet nooit waar het goed voor is. Misschien in combinatie met andere klanten?

Voorlopig eerst maar eens op vakantie!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home