Lulderij

Een tussenblog

Saturday, August 27, 2005

Haalt u maar rustig adem

Sommige mensen in Nederland (gezonde nieuwsgierigheid) en Duitsland (puur ongeduld en stress) kunnen opgelucht ademhalen: we hebben eindelijk de vliegtickets besteld.

Was nog even schrikken, toen ik gisteren inlogde op m'n vaste stekkies voor vliegtickets. Waren tickets naar Amsterdam vorige week nog zo'n $750 per stuk, nu waren ze plotseling rond de $1000 (!!).
Gelukkig dacht ik aan 1800-FlyEurope, een site die ik een paar dagen eerder had ontdekt. Hier hadden ze tickets voor $477 plus $208 belasting en extra kosten, wat dus uitkomt op $685. En toen ik moest bellen vanwege een (door mijzelf veroorzaakt) probleem met de online boeking, bleek dat er nog eens $20 per ticket vanaf ging.
Dus met $665 zijn we nog goedkoper uit dan beide keren dat ik verleden jaar naar Nederland kwam.

We vliegen via Philadelphia en komen op 16 September om 9:55 's ochtends aan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home