Lulderij

Een tussenblog

Tuesday, September 20, 2005

Mijn bestelling

Na weer een paar dagen Nederland ben ik erachter dat ik nooit meer helemaal thuis zal zijn. Als ik hier ben mis ik de ruimte en het landschap van Amerika.
En in Amerika mis ik al het goede van Nederland.

Er hangt in Nederland toch duidelijk een sfeertje dat je in Amerika niet voelt. En ik denk dat dat voornamelijk komt omdat je in Amerika OF ergens binnen bent OF in de auto zit (tenzij je op vakantie bent). In Nederland voel je gewoon de gezelligheid en het sociale contact waaraan het in Amerika ontbreekt.
Als dit je als Nederlander vreemd in de oren klinkt, neem dan maar van mij aan dat je hier in Nederland iets hebt wat je moet koesteren.

Mijn bestelling voor een ideaal leven:

- De ruimte en het landschap van Amerika
- alles van Nederland (kan even niets negatiefs bedenken)
- Graag mixen en inpakken

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

En de schoonfamilie? Of maakt dat niks uit... :-)

11:16 PM  
Blogger w8in said...

Oh ja...die zou ik bijna nog vergeten :-)

De schoonfamilie mag ook mee in het recept mits ze hun Republikeinse oogkleppen afzetten ;-)

6:49 AM  

Post a Comment

<< Home