Lulderij

Een tussenblog

Monday, October 31, 2005

The Firm

Toen ik vandaag thuiskwam zag ik bij de voordeur een doos staan. Gebeurt wel vaker..als de koerier niemand thuis aantreft zet ie het bij de voordeur neer. Kan soms wel dagen duren voordat we erachter komen, want we gebruiken de voordeur zelf nooit.
Het pakketje was geadresseerd aan Amy. Toen ze het openmaakte bleek het een alternatieve fruitmand in leuke verpakking te zijn van m'n werk, omdat ze in het ziekenhuis had gelegen.
Heel leuk gebaar natuurlijk en we waren blij verrast. Toen ik deze zomer in voorbereiding op de op handen zijnde fusie wat weekenden opofferde om te werken, kreeg ze al een kaartje als bedankje voor haar geduld.

Bij Amy komen nu al doembeelden op a la "The Firm", de film waarin een jonge advocaat en zijn vrouw in de watten worden gelegd door zijn nieuwe werkgever, waarna de firma achteraf niet zo koosjer en zelfs crimineel blijkt te zijn. Haha!

Ook van een klant van me kreeg ze een kaart vol met beterschapswensen van alle werknemers. Erg leuk allemaal. Ze krijgt van mijn werk meer aandacht dan van haar eigen werk.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home