Lulderij

Een tussenblog

Sunday, October 30, 2005

Lekker werken

Mijn motto is "Als je geen plezier hebt in je werk, moet je naar iets anders op zoek". Simpel toch?
Ik heb overal waar ik gewerkt heb met plezier gewerkt. Maar ik ben ook iemand die liever niet meer dan een klein aantal uren per week overwerkt. Leven en vrije tijd zijn belangrijker dan werken.

Nou moet ik vandaag werken, want ik heb iets in te halen van afgelopen donderdag en vrijdag met al die ziekenhuis-ellende en op dinsdag moet "mijn serverproject" live gaan. En dat werk gaat natuurlijk geheel in m'n eigen stijl.
Zo zit ik lekker in de achterkamer met mooi uitzicht op de herfstkleuren en wat raampjes open (want het is mooi weer, al is het niet zo warm als in Nederland) op de slaapbank twee servers in Chicago en Cleveland te configureren.
En met een lekker jazz-muziekje dat vanaf beneden komt, gemixed met de wind die de bladeren doet ruisen en de kraaien die zo af en toe van zich laten horen, is dit een zondagmiddagje lekker werken.

Relaxen en er nog voor betaald worden ook. Da's mooi werk.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home