Lulderij

Een tussenblog

Monday, October 03, 2005

Valse start

Zaterdagavond zijn we na een leuke vakantie inclusief mooie bruiloft weer terug aangekomen in Michigan. Gelukkig ging de terugreis beter dan de heenreis. Meer beenruimte (zelfde soort vliegtuigen maar betere stoelposities), beter eten en geen vertragingen.
Het normale leven opstarten wilde echter nog niet zo. Zondag ben ik vooral lui geweest. Voelde me ook niet zo lekker....koutje opgelopen in de Amsterdamse regen op vrijdagavond. Daarbij nog pijn in de onderrug ook.
Omdat we vanaf vandaag weer op ons eet- en drinkpatroon zouden gaan letten gisteren nog even wat lekkere biertjes gekocht om "afscheid te nemen", maar doordat ik me niet zo goed voelde heb ik maar twee van de zes opgedronken en nu moet (haha) ik dus vanavond de rest opdrinken. Dieet dus nog maar een dagje uitgesteld.

Goed, vanmorgen weer naar m'n werk, dacht ik. Niet dus. Auto startte niet. Bleek dat ik een dooie accu had. Die dus meteen even laten vervangen....welja...we hadden toch al genoeg uitgegeven de laatste weken. Sinds vandaag heb ik pas weer een beetje zin om achter de computer te kruipen. Gisteren, afgezien van wat mail checken en wat korte chats, bijna de hele dag offline geweest. Beetje op de bank liggen...tv kijken en dutten. Jaja...na de vakantie is het weer moeilijk om in de online wereld te duiken.
M'n auto doet het weer en morgenochtend dus weer naar "m'n" werk. Komt er weer een beetje ritme in m'n leven.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sterkte met de klachten en goede voornemens.
M.b.t. de accu: was een startkabel of acculader niet voldoende? veel goedkoper.
gr. Edi

9:18 AM  
Blogger w8in said...

Voordat we op vakantie gingen begon ie al moeilijk te starten en de accu's, die tegenwoordig "onderhoudsvrij" schijnen te zijn, was gewoon op, zei de chauffeur/monteur die mijn auto naar de garage zou slepen, maar hem inderdaad met startkabels aan de gang kreeg.

6:49 PM  

Post a Comment

<< Home