Lulderij

Een tussenblog

Wednesday, November 02, 2005

Lekker vloeken met je collega's

Gisteravond hadden we een uitje met het technology team van m'n werk. We gingen href="http://www.answers.com/topic/bocce?initiator=1" title='Look up "bocce" on Answers.com' style="color:green;" spelen. Een Italiaans balspel dat me deed denken aan Jeu de Boules.

In plaats van buitenbanen met gravel, speelden we op binnenbanen met een kunstvloer. Maar dat mocht de pret niet drukken. Het was een mooi gebouw en het bier was lekker (zie hier een 360 graden visuele tour van het complex).

Nou hadden ze op de hekjes die toegang verschaften tot de banen allerlei regeltjes gehangen. Sommige serieus (geen harde zolen op de baan), andere wat minder serieus (call your mother, no cursing in English).
Niet vloeken in het Engels...haha..daar heb ik geen moeite mee...dat doe ik gewoon in het Nederlands. Toen m'n collega's me vroegen of ik wat kon vloeken en ik "godverdomme kankertering" riep, vroegen ze me of ik niet iets had met maar 1 lettergreep. Tuurlijk heb ik dat: "Kut". En zo had ik dus na een korte uitleg van wat het betekende de collega's op mijn baan constant "Kut!" roepen als ze een bal verkeerd rolden. Een vreemde, maar lachwekkende ervaring :-)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Waarschijnlijk dachten ze op de overige banen dat jullie bezig waren met de nieuwe speelfilm van Steven Spielberg... :-)

9:26 AM  

Post a Comment

<< Home