Lulderij

Een tussenblog

Saturday, September 03, 2005

De-Voet-ur

Een voet tussen de deur dus.

Ik denk dat ik dat momenteel heb op m'n werk. De afgelopen week ben ik bezig geweest om 3 Citrix Presentation Servers op te bouwen voor een pilot. Dinsdag moet ik er twee installeren in twee andere kantoren en de komende weken gaat een en ander getest worden. Als de test slaagt, worden deze servers in alle kantoren ingezet en kan ik dus na mijn vakantie al deze servers opbouwen en installeren in de diverse kantoren.
Aangezien dit voor ons bedrijf een nieuwe technologie is, maar ik er al ervaring mee heb gehad voor de fusie, ben ik nauw betrokken bij het hele project en er is een kans dat ik word aangewezen als Citrix administrator. Ik reken er niet op, maar ik denk wel dat de kans vrij groot is.

En als dat niet het geval is, dan staan er nog genoeg andere servers (minstens 11) te dringen om opgebouwd te worden. Dat geeft in ieder geval een beetje een veilig gevoel, al betaal ik me suf aan benzine momenteel, met die drie tot vier uur rijden elke dag. Ik zag gisteren $3,79 voor ongelode benzine! Dat was "normaal" (vorig jaar) zo'n $1,49!
Ik begin het te voelen in de portemonnaie...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home