Lulderij

Een tussenblog

Tuesday, November 08, 2005

Hangouderen

Volgens Nefkens klopt er "absoluut niets" van hun zienswijze. Volgens hem werd de senioren alleen gevraagd om een ander plekje in het restaurant te zoeken. Ze zaten in de weg met hun invalidenkarren, bemoeiden zich met andere klanten en maakten te veel herrie, zegt hij.

McDonald's kruipt door stof wegens hangouderen


Hahaha...ik moest wel even lachen toen ik dit bericht las. Ik dacht eerst dat "hangouderen" een nieuw verschijnsel was, tot ik het woord opzocht in Google.

Ik moest vooral gniffelen om de invalidenkarren die in de weg staan. Die hele zin is overigens lachwekkend. Vervang invalidenkarren door scooters en het zou over hangjongeren kunnen gaan.

Hmm..scooters...die heb ik heel weinig gezien tijdens ons bezoek aan Nederland. Zijn die dingen uit de gratie? Of rijden de hangouderen daar nu op?

1 Comments:

Blogger Koen said...

Volgens mij rijden de ouderen nu op scooters: http://www.thescooterstore.com/

3:12 PM  

Post a Comment

<< Home