Lulderij

Een tussenblog

Saturday, October 08, 2005

Hoest ermee?

Een vakantie is niet goed voor m'n online motivatie, merk ik. Ik heb nog heel wat blogs bij te lezen van de afgelopen 3 weken en verder ben ik online ook nog niet zo actief.

Nou helpt die digitale videorecorder service die we sinds kort van de kabel hebben ook niet zo goed. Programma's en filsm die ik normaal zou laten schieten bekijk ik nu gewoon...even opnemen zonder moeilijke toeren uit te halen en de volgende dag in dezelfde kwaliteit terugzien, desnoods in etappes, omdat ik soms te ongeduldig ben om iets in z'n geheel uit te kijken. Zo ben ik de afgelopen dagen bezig met The Fog of War, een documentaire waarin de voormalige Amerikaanse minister van Defensie Robert Strange McNamara vertelt over de lessen die hij trok uit het Varkensbaai-incident en de Vietnam oorlog. Erg boeiend, maar ik kan zoiets nooit in 1 ruk uitkijken, tenzij ik in de bioscoop zit.
Dus kijk ik nu elke dag een half uurtje. En dan geen geklungel met banden wisselen als we iets anders willen opnemen ondertussen. Pracht-uitvinding!

Verder zit ik de laatste dagen een beetje in de lappenmand. Sinds kort voor ons bezoek aan Nederland had ik al last van m'n rug en dat is deze week alleen maar erger geworden, en de wijzigende weersomstandigheden (regen in Amsterdam, daarna deze week over de 30 graden hier thuis, twee dagen later gevolgd door slechts 11 graden) zorgen ervoor dat ik momenteel de spieren uit m'n lijf hoest. Zo voelt het in ieder geval.

Nou ja..er is hoop. Het is herfst...het mooiste jaargetijde als het aan mij ligt.
Vandaag dan ook lekker ziek binnen zitten niksen met een bakkie thee terwijl het buiten aan het herfsten was (koffieapparaat kapot en thee geeft ook meer het herfstgevoel).
Miscchien morgen ondanks m'n fysieke gesteldheid en de nog steeds te hoge benzineprijs een ritje om van de herfstkleuren te genieten?

Oh...misschien ga ik binnenkort weer eens dagelijks bloggen :-P

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Geen flesje Abdijsiroop uit Holland mee terug genomen ?

9:11 AM  
Blogger w8in said...

Nooit van gehoord. Is dat HET wapen tegen hoestbuien?

10:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

Neen, dat is Westmalle... ;-)
En over je laatste zin: geen dingen beloven die je niet waar kunt maken, haha...

11:09 AM  
Blogger w8in said...

Ah..Westmalle...haha..dat ik dat zelf niet zag!
Nee, ik heb wel een paar zakjes notenpoeder meegenomen.

11:17 AM  

Post a Comment

<< Home