Lulderij

Een tussenblog

Friday, November 11, 2005

Gemeen schema

Voor de fusie eerder dit jaar, toen we nog gewoon een klein accountantskantoortje waren, kon ik op een dinsdagmiddag om 3 uur nog wel eens een emailtje rondsturen. Of iedereen om kwart over vijf even uit wil loggen, zodat ik even wat onderhoud kan plegen aan de server.

Met de nieuwe situatie is dat er niet meer bij. De enige tijd dat we onderhoud op de servers mogen plegen is van vrijdagavond 8 uur tot 3 uur op zaterdagochtend. *Slik*
Morgen moet ik on het kantoor in Flint wat servers verplaatsen en dat kan dus slechts vanaf 8 uur 's avonds, op de voor mij heilige vrijdagavond.
Maar goed...leuke bijkomstigheid is dat ik later kan beginnen, dus morgen flink uitslapen. Wel gemeen, want ik heb nu het gevoel dat het weekend al begonnen is. Nou helpt het natuurlijk ook niet dat ik aan de Blue Moon zit.

Nog iets anders: ik heb net weer wat nieuwe webruimte gehuurd. Voor maar $2 per maand meer heb ik nu 10Gb aan schijfruimte in plaats van 200Mb. Dit weekend maar weer eens even Wordpress installeren, zodat ik weer "normaal" kan bloggen. Hoe de blog gaat heten weet ik nog niet...kan niet op een leuke naam komen. Zal dus wel iets saais worden. Tenzij je natuurlijk een leuk idee hebt.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

$2 / maand voor 10 Gb klinkt te goedkoop om waar te zijn. Weet je zeker dat het bedrijf zal blijven bestaan?

4:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hmmm, ik zie nu: voor $2 meer per maand, da's andere koek.

4:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Een nieuwe naam... dat is niet eenvoudig.
Ik kom alleen tot het voor de hand liggende 'flint-stones' en 'clioclio'.
Maar ja, dan moet je natuurlijk niet verhuizen... ;-)

7:45 PM  

Post a Comment

<< Home