Lulderij

Een tussenblog

Thursday, October 13, 2005

En Pierre....wat hebben zij gewonnen?

Herinner je je die uitspraak nog? Als je ouder dan 30 bent vast nog wel.

Pierre was Pierre van Ostade, en die is op 88-jarige leeftijd overleden, zo meldt teletekst vandaag. Zal misschien kort bij worden stilgestaan (ik kon er ook geen link van vinden), maar deze man was duidelijk Nederlandse tv-geschiedenis.

Het was ook iemand wiens bestaan ik vergeten was tot ik de naam in dit nieuwsbericht tegenkwam. En zo zijn er waarschijnlijk nog veel meer bekendheden waarvan we nooit meer zullen horen tot ze de pijp uitgaan.
Soms denk ik nog wel eens aan Nederlandse bekendheden die ik me nog herinner van vroeger...en ik vraag me wel eens af hoe het met ze is...en of ze uberhaupt nog wel leven! Ronnie Tober, Dick Passchier, Ria Bremer, Martin Brozius, Herman Emmink....dat soort mensen. Leven die nog?

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ben Bril, Barend Barendse, Judith Bos, Berend Boudewijn, Martine Bijl, Mies Bouwman...
Ja, van Willem Ruys weet ik het wel.

8:51 AM  

Post a Comment

<< Home