Lulderij

Een tussenblog

Wednesday, October 12, 2005

Paw Paw!

Wegens onvoorziene technische problemen (niet met m'n auto, maar met de servers op het werk) ben ik in plaats van gisteren vandaag pas in Benton Harbor geweest. Ook niet in een hotel overnacht, maar vanmorgen vroeg vertrokken. Toch ruim 3 uur rijden, naar de andere kant van de staat.
Aan de westkant van Michigan ziet het er allemaal wat mooier uit dan hier, al geldt nog steeds zonder twijfel de regel dat hoe noordelijker je komt in Michigan, hoe mooier de natuur is.
Af en toe moet ik lachen om de plaatsnamen hier in Michigan. Veel plaatsnamen en namen van rivieren zijn afkomstig van de oorspronkelijke bewoners van dit land. Zo is er niet zover vandaan hier een rivier de Tittabawassee. Altijd leuk voor Scrabble en natuurlijk ook een beetje een rare naam. Bij de plaatsnaam Saginaw moet ik altijd denken aan "Wat zeggie nou?"
Vandaag reed ik onder andere langs een plaatsje met de naam Climax. Hoe leg je dat nou uit, als je daar woont?
En m'n lunch heb ik gegeten in Paw Paw

Het lijkt me ook wel eens leuk om op dezelfde dag van Paradise naar Hell te rijden :-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home