Lulderij

Een tussenblog

Sunday, October 09, 2005

Vorstelijke behandeling

Kijk...ze leggen me meteen in de watten op m'n werk. Ik moet dinsdag voor ons/mijn project een server installeren in ons kantoor in Benton Harbor (da's aan de zuidelijke westkant van Michigan...zo'n 3 uur rijden) en maandagavond rijd ik daar al heen, zodat ik in een hotel kan overnachten. Het hotel ligt op een minuutje rijden van het kantoor, dus dat betekent flink uitslapen. Geen wekker om 5 uur, geen wekker om 6 uur, geen wekker om 7 uur..micchein eentje om kwart over 7. Tenminste...misschien wil ik wel ontbijten.

Ik heb net even de site bekeken van het hotel waar ze me in stoppen en dat ziet er best luze en verzorgd uit. Zo te zien zijn het suites, dus met een slaapkamer en een "woonkamer". Jammer dat het 's avonds nu al zo snel donker is...het is op loopafstand van Lake Michigan (dat er dus uitziet als een zee) en het is altijd leuk om een zonsondergang mee te pikken, al is het maar in m'n eentje.
Natuurlijk wordt het niet altijd zo afwisselend, maar dit is een leuk "begin". Overigens vrijdag al een hoop stress en ellende gehad met een test-server in een ander kantoor, maar het was toch ook allemaal wel weer leerzaam.

Met de kuch en rug gaat het vandaag stukken beter. Wel lekker de hele dag binnen gebleven..in een relaxed kloffie. Hopelijk is het volgend weekend mooi weer, dan trek ik erop uit om wat herfstkleuren op de foto te zetten.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home