Lulderij

Een tussenblog

Saturday, October 15, 2005

De laatste 1%

Gisterenmiddag ging er op het werk een email rond van de CIO (zeg maar directeur computers en technologie) met een aantal promoties, functiewisselingen, nieuwe medewerkers, etc.

Mijn naam stond er ook bij, omdat ik het aanbod om eigenaar van de Citrix-oplossing te worden heb aangenomen. Da's dus de laatste procent en nu heb ik dus zeker weten een baan in het kantoor in Southfield. Alleen......niet dat ik me zorgen maak, maar over geld hebben we het eigenlijk niet gehad, afgezien van de verbale toezegging dat ik waarschijnlijk meer of hetzelfde ga verdienen. Toch maar eens navragen.

Ik zit nu even in een royale fauteuil te wachten in het winkelcentrum, terwijl Amy "even" iets koopt. Ze denken hier dus duidelijk aan de echtgenoten. Lekker relaxed mensen kijken. Biertje erbij zou toch wel prettig zijn.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

lekker dat 100% gevoel vanuit een luie stoel in een winkelcentrum waar je vrouw ook 100% een prettig gevoel bij krijgt.
ennuh, dat biertje, voel je hem nog niet? nee?! dan zou ik er thuis maar een nemen.
Proost en gefeliciteerd

2:32 PM  

Post a Comment

<< Home